2012. szeptember 15., szombat

Nagykövetségek támadás alatt ! Elkezdődött Albert Pike terve ?


Nagykövetségek támadás alatt ! Elkezdődött az előkészítése a végső és vallások megszüntetésére irányuló "epizódnak"..... (?) ,mely az iszlám világ és a kereszténység összeugrasztására, egymással való leszámolásra épül..... Kérdőjel....

Az amerikai történelemben soha nem maradt megtorlás nélkül, ha állampolgáraikat szélsőségeseknek nyilvánított erőktől támadás vagy merénylet érte. Ez ebben az esetben sem lesz másként. Már csak az a kérdés, mi volt előbb..... : terv a "rendcsinálásra" vagy a támadássorozat..... (A választ tudjuk...)

Szerintem ez a Mohamed-film is már szépen el volt készítve...SŐT már a határidőnaplóba is be volt írva valamelyik "fontos" "Classified" irodában a világhálóra való fellövése, eljuttatása a célcsoportok felé és megfelelő publicitással maga a média-hecckampány is !

Nagyon érdekes, mert nyár elején írtam erről, hogy mennyire be fog indulni az iszlám és a keresztény világ egymásnak feszítése mesterségesen. Egyrészt a keresztények elleni támadásokkal, másrészt a muszlim hívők hergelésével. Ezt a legkönnyebb tenni, hiszen egy Mohammed-karikatúra is képes JIHAD-ot elindítani, de ennek a filmnek az izraeli ingatlanbefektető megrendelője biztos "nagyobb durranást" szeretett volna elérni.

Természetesen széles körű előkészítéssel, amihez a stratégiai tervezés részét nem a garázsban készítették el, hanem a jól ismert 3-4-5 betűs titkosszolgálatok meg is csinálták előre......
Nem szeretném, ha ennyire bejönnének a jóslataim, mert október végére, november közepére még ennél sokkal rosszabbra számítok..... Az azutáni részt meg jobb nem is vizualizálni.....

Albert Pike 1871-ben leírta mindhárom világháború céljait. Ebből eddig kettőt kipipáltak....
Miről szól a harmadik ? 

" A harmadik világháborúra azért kerülne sor, hogy megoldja a politikai cionizmus és az iszlám világ közötti konfliktust. A két oldal kölcsönösen kimerítené egymást, és ez előkészítené a háttérerők illuminátus világközpontjának az átfogó és teljes hatalomátvételét. "

Küldetés neve: "Akkor hadd szóljon..."
Alcím : "Na erre mit léptek muszlimok ?"
Célcsoport: Iszlám (lehetőleg) fundamentalista hívők
Kor: 18-62 év
Nem: lehetőleg férfi.... (ha öngyilkos merénylőnek jelentkezik, jó lesz nő is...)
Érdeklődési kör: mindegy, csak feszültség legyen
Alapötlet: ALBERT PIKE - 1871

Eljárás: PROBLEM- REACTION - SOLUTION (by David Icke) ...ha nem tudod, mi ez> Google
Probléma - kipipálva *
Reagálás - folyamatban....
Megoldás - hamarosan...............

A forgatókönyvet írták : Akik eddig is.....
Rendezte: A közismert 3 "legprofibb" titkosszolgálat

Véleményezte: SBGBuddha :)
lassan megtanulunk látni is végre, nemcsak nézni kifelé......
Alakul.... bár ettől a mi életünk még nem lesz sokkal jobb....

A Hardee′s and a Kentucky Fried Chicken (KFC) fast food outlet burns after protesters set the building on fire in Tripoli, northern Lebanon September 14, 2012. (Reuters/Omar Ibrahim)

78 megjegyzés:

  1. Egy újabb rémisztő előadás(ok) következik a világ színpadán.

    Csak nehogy túlságosan beleéljétek magatokat :)

    VálaszTörlés
  2. A világhatalomnak semmilyen szinten nem érdeke az iszlám. Mivel olyan hívők tartoznak az iszlámhoz akik egy apró szemétség ellen is hajlandóak fizikálisan fellépni. A keresztényekből birkát tudtak faragni az iszlám hívőkből viszont még nem. Ez egyfajta gyengesége a világhatalomnak, az ő érdekük egyszerűen az hogy senki ne lázadjon fizikálisan. Nekik az a fontos hogy az emberek csak a békés megoldásban higgyenek, mert azzal semmilyen rendszert sem lehet megdönteni, a nagyobb szemétségeket nem lehet békés úton megoldani.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az iszlám nem engedi a kamatszedést! Így abszolút a világhatalom útjában vannak! Ennyi a lényeg kedves Csaba Barát!

      Törlés
    2. Akkor legyek olyan mint egy beteg muzulmán, aki bárkit meglincsel ha az csúnyát mond egy hamis istenre. Aki megerőszakolná az anyádat is ha tehetné (már megbocsáss, nem személyeskedni akarok). Ki is volt az első lázadó ? Sátán. A megoldásod legalább olyan rossz, mint maga a probléma.

      Törlés
    3. A Biblia sem engedi a kamatszedést.

      A banki rendszer megjelenése a keresztény értékrend gyöngülését jelentette.

      Törlés
    4. Az igaz, hogy a Biblia sem engedi de az iszlám világban a mai napig nem létezik a kamatos pénz! Ezen szeretne változtatni a "másik oldal" és be is dobnak minden trükköt, hogy legyen ürügy támadni! Szerintem ez 1-2 hónapon belül bekövetkezik! Vagy hamarabb...

      Törlés
  3. Ez szerintem is megtervezett buli volt.
    Az adott film elég gagyi, a nagy stúdiókat nem merték belekeverni, a rendező producer valami kétes alak állítólag, így könnyű lesz nekik elvarrni ezt a szálat is.
    A szereplők állítólag nem is tudták, hogy mit forgatnak, meg ilyenek.
    Ja és ezen a vidéken ("nyugat") mégcsak nem is hallottunk a filmről, vagyis a célterület is szándékosan az arab vidékek lehettek, ahol "szórták".

    Ráadásul a támadássorozatot is belülről szítják az én meglátásom szerint.
    Pár óra alatt elég szépen elterjedt sokfelé a világon.
    Mai hírben már Sydney is részt vett a menetben.
    Hát, meglátjuk hogy alakul.
    Remélem nem lesz belőle durva balhé.

    Nincs nekem kedvem ilyesmihez, hogy:
    -Szükségállapot
    -Kijárási tilalom
    -Behívóparancs
    -Statárium
    -Élelmiszerjegy rendszer

    Óóóó...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt ki is hagytam.
      Szintén nagyon gyanús számomra, hogy miért erősítenek rá erre a katasztrófa védelemre, meg polgári védelemre !!!???
      Az indok az egy dolog, az igazság mi lehet ?
      Nekem olyan FEMA szerű sztori.

      http://hvg.hu/itthon/20120914_Elkezdtek_postazni_a_behivokat_a_polgari_

      Törlés
    2. Ezt is kihagytam:

      Egy igen figyelemfelkeltő film, jövő tavasszal !!!
      Olvassátok a tartalmat !

      http://filmtrailer.hu/trailer/a-burok-the-host-trailer/

      Feliratos előzetes:

      http://www.youtube.com/watch?v=ovVmZie4iGw

      Törlés
    3. Nem olvastam még a könyvet, de nagyjából képben vagyok miről szól.
      Mintha napjainkban és az utóbbi pár ezer évben nem ez lenne a Földön... :)
      Nagyon is érti Meyer kisasszony, hogy mi történik itt ezen a bolygón.

      Kezdte az Alkonyattal, ami megint csak utalás volt arra, hogy kik akarják megkaparintani a bolygót, ráadásul a fiatal lányokat teljesen téves útra vezette.
      Hogyan kell elérni azt, hogy valaki nagyon akarjon valamit? El kell tőle tiltani.
      Edwardka próbálta finoman lebeszélni Bellát, hogy jobb még csak beszélni sem vele, mert ő veszélyes: "Én vagyok a világ legveszélyesebb ragadozója."
      Ölt már embert, őt is meg akarta ölni.
      De hát Bella annyira szerelmes ebbe a szépséges idegenbe, hogy neki ez sem számít. Képes meghalni érte.
      Érdekes "ötletei" vannak Stephaninak. Először vámpírok, majd földönkívüliek...
      Vajon kitől kapja az ötleteket? :)

      Törlés
    4. Hátugye... valakibe rúgni kell, különben nem fognak egymásnak esni a népek.
      Az iszlámot meg mán évek óta cseszegetik. Úgy illik eccer mán visszacsapjon. Persze, ezt okosok mán előre megtervezték meg lezsírozták.
      (Arra azért kíváncsi lennék, hogy a környékről milyen gyors tempóban léceltek le a sutyorgók... s hogy kik is vótak ezek az arcok. Bár lehet beragadt pár és pofoncsapták őket. De bizonnyal csak a gyalogokat. Gondolom.)

      Azonban könnyen előfordulhat, nemcsak amrikot meg a zsidókat kísérlik meg megdádázni, hanem ha mán úgyis belelendültek rárohannak a keresztényekre is. Erre meg bizonnyal beizgul a NATO, a ENSZ meg a összes ilyen betűs szervezet s lészen nagy csetepata... A tervezők nagy boldogságára.

      Érdekes lenne egy listát olvasni arról, miféle vezető arcok, mikor és merre kezdenek el utazgatni.
      Esetleg szemmel tartani Izraelt, mikor kezdenek csomagolni s merre távoznak "angolosan". (S itt most ne tessék belepakolni a szépen felcímkézett dobozkába, mert csak arra a hülye emberi szokásra gondolok, hogy senki nem szeret megdögölni. Legyen az zsidó, arab, európai vagy bármiféle emberke.)

      A haza katasztrókavédelmi mizériát meg...
      Mintha tennap hallottam vóna nyilatkozni a vezérüket a királyi tévén valami esti riportműsorban. Vót pár érdekes elszólása, amellett, hogy takarózott, meg vetített kicsit a népeknek. Ilyen "nem is hívunk be mindenkit, és nem is lesz megbüntetve senki ha nem akar, s természetesen ez nem az adatgyűjtésről szól, csak az aktualizálásról, ki, mihez ért, milyen fizikai állapotban van és mire lesz szükség ha esetleg..." rizsával.

      Törlés
    5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    7. Heavy Pig ! Teljesen egyetértek. Én is pont erre gondoltam. Furcsa Orbán vészmadárkodása is. Nagyon gyűlik már az iráni, Szír és USA, izraeli balhé, ami mág totálissá és globálissá is válhat (Orosz, kínai eszkalálódással). Talán nem tudjátok, furcsa hogy itt még nem olvastam, azt a nyilvánvaló tervet, ami túlmutat Albert Pike-on, és a legfőbb célja ennek az egésznek. Ez az antikrisztus eljövetele. Mert hogyan lehet az egész földnek elfogadni a sátán fiát ? Úgy hogy megold minden problémát és gondot ezen a bolygón. Ahhoz viszont kell egy nagy válság vagy háború, amiből kijöhet győztesen...

      Törlés
    8. -Azonban könnyen előfordulhat, nemcsak amrikot meg a zsidókat kísérlik meg megdádázni, hanem ha mán úgyis belelendültek rárohannak a keresztényekre is. Erre meg bizonnyal beizgul a NATO, a ENSZ meg a összes ilyen betűs szervezet s lészen nagy csetepata... A tervezők nagy boldogságára.-

      ..Ha ezeknek a címeres ökröknek engedünk, akkor egymásunkat fogják agyonlövetni velünk. De ha mindenki beleveri, akkor legfeljebb a guta üti meg őket..

      Törlés
  4. És gondolkodtatok már azon, hogy több vasat is a tűzben tartanak egyszerre? Lehet, hogy a kormányunk által meglépett azeri-örmény diplomáciai "baklövés" is ilyesmi célt szolgálhat?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha az azeriek és örmények ennek hatására egymásnak esnek a NATO nyugodtan mehet oda rendet csinálni és máris Oroszország valagában vannak szinte. Sokkal előrébb lennének az USRaeliek ha ez a konfliktus háborúba torkollna a térségben.

      Törlés
    2. Ez elég logikusnak tűnik.
      Meglátjuk.
      Úgy tűnik pörgős lesz világpolitikailag ez az ősz.
      Csak nehogy túlmelegedjen ! :)

      Törlés
  5. Nem csak hogy elkezdődött, hanem már folyamatosan évek óta tart! Igaz, hogy nem lőfegyverekkel, hanem pszicho - vegyi - sugár stb. a terrorizmusnak egy olyan különböző formáival trükköznek, mely által a társadalmakat a bolygón olyan alacsony szinten folyamatosan tartják, és általuk keltett félelemből táplálkozva erősítik hatalmukat, és ezáltal bizonytalanságba (félelemben)hagyva földünk lakosságának tekintélyes százalékát... Egyenlőre...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. - folyamatosan évek óta tart! Igaz, hogy nem lőfegyverekkel, hanem pszicho - vegyi - sugár stb. a terrorizmusnak egy olyan különböző formáival trükköznek, mely által a társadalmakat a bolygón olyan alacsony szinten folyamatosan tartják,-

      A társadalom zöme önmagát tartja alacsony szinten. Szabad akaratukból. A közismert történelmen belül még soha nem volt olyan lehetőségekkel teli korszak mint a mostani. Ez egy aranykor -lehetne- az egyén, az átlagember számára. Az interneten fellelhető és kiszűrhető, a felemelkedéshez szükséges mérhetetlen mennyiségű ismeretanyag elképzelhetetlen nagy segítség a régmúlt korokhoz képest -ide értem a 90-es évekig bezáróan- ! Csak az ragad "alacsony szinten" aki akar. Kinek drágább rongy(rázó) élete, mint az -eredendő ember- becsülete.

      Technikai kifogásként megemlíthetjük hogy nem ér el mindnekihez az internet. Ám a példám nem róluk szólt, ők a régmúlt korok gyermekei, rájuk még igaz lehet az eredeti kitétel.

      Törlés
  6. A világegyetem úgy működik, hogy mindig van fény és sötétség, élet és halál, vonzás és taszítás, jó és rossz, tehát pólusok és azok ellenpólusai. Ez egy örök körforgás. Tehát a földön kialakult rossznak is kialakul a jó ellenpólusa amelyek egyensúlyra törekszenek előbb vagy utóbb.
    Ebből arra következtetek, hogy ahhoz, hogy kialakuljon a kellő tömeggel bíró jó, ahhoz megfelelő mennyiségű rossznak kell felhalmozódnia.
    Javítsatok ki, ha tévednék.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy icipicit tévedsz csak :)

      A világegyetem legtöbb részén csak Fény van, a halál is létezik, de ők nem halálnak hívják, hanem egy tapasztalat véget érésének egy adott testben, hogy majd egy újabb testbe (házba) költözhessen a lélek, újabb tapasztalatok végett. Azonban mégsem "hal meg" mindenki. Ugyanis vannak olyan lények a magasabb dimenziókban, akik elérték a halhatatlanság állapotát, vagyis ugyanabban a testben élnek már régóta és nincs szükségük arra, hogy testet váltsanak. Ehhez még nagyot sokat kell tanulnunk és fejlődnünk spirituálisan, több bolygón, több dimenzióban és több testen keresztül.

      A fejlett pozitív földönkívüli civilizációk csak a jót ismerik, mivel a fejlődés egy magasabb szintjére léptek, ahol a Kozmikus Törvények élésével csak egyre fentebb kerültek a fejlődésben. Úgyhogy jó pár lépéssel előttünk járnak :) Ők már átmentek azon a bizonyos ajtón, amin mi csak most fogunk átmenni, de ott lesznek, várnak minket és segítenek nekünk :)
      A jó és a rossz az Univerzumban a Földön van jelen. Itt az emberek többsége először a rosszat tapasztalja meg, melyből tanulván tudni fogja mi a jó. Azért vagyunk itt, hogy ebben a negatív állapotban megtanuljunk nem negatívnak lenni.

      Egyébként jól gondolkodtál, csak azt jó tudni, hogy rajtunk kívül (a Földön kívüli életformák között) rengetegen vannak, akik sokkal magasabb szinten vannak, mint mi :)

      Fény és Szeretet

      Törlés
    2. Kedves Atlantis753 !
      "A fejlett pozitív földönkívüli civilizációk csak a jót ismerik", totál mellé fogtál ezzel a mondattal. Pont fordítva van. Ha nem hiszed el, hogy sátán szolgái az összes "idegen faj" (szürkék, retiliánok, drakonok stb.), azon kívül, hogy a rosszat jónak mondod, a sötétséget világosságnak (akkor mekkora a sötétség), mivel magyarázod azt a sok "jót" amit tesznek már lassan a világ nyilvánossága előtt ? Ember és állat rablás csonkítás és gyilkolás (célja a mintavétel, genetikai megrontása az emberi fajnak, táplálék stb., mert nyálkahártyára meg vérre fáj a nem létező foguk), félelemkeltés, titkolózás és dezinformálás, rejtett szövetség a földet uraló Illumináti háttérhatalommal ! Csak amiről tudok. Ezt mind nem keresztény és sátánban sem hívő forrásokból tudom ! Akkor mi lehet a tényleges valóság ! Ne lény ilyen naív ! Minden pont fordítva van ahogy írtad. "A jó és a rossz az Univerzumban a Földön van jelen." Teljesen az ellenkezője. A szellemvilág világosság és sötétség, szentség és romlottság, szeretet és gyűlölet, jóság és gonoszság. Az emberi lét e kettő keveréke és harca, illetve választása !
      http://churchofgod.hu/content.php?act=nefilim
      http://www.hetek.hu/hit_es_ertekek/199901/antikrisztus_a_repulo_cseszealjon
      http://www.hetek.hu/hit_es_ertekek/200607/gigaszok_kora
      http://www.hetek.hu/hatter/199910/az_elveszett_aranykor_nyomaban
      http://www.hetek.hu/hit_es_ertekek/200004/jovore_az_edenkertben

      Törlés
    3. A lényeget majdnem elfelejtettem, a Fény és a Szeretet ! Ő a teremtő Isten, Jézus Krisztus, uraknak ura és királyok királya ! Senki más. Neki hihetsz, de ne a nyavalyás bukott ördögi lényeknek.

      Az IGAZSÁG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Kiegészítés, haladó infó (nem kispályás, frankó tuti anyagok)angolosoknak:
      http://www.youtube.com/watch?v=wjmFm8PIz8M
      http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=ZtWxy4sJx78
      http://www.youtube.com/watch?v=O4s8WWPzrnI&feature=relmfu
      http://www.youtube.com/watch?v=u0gZMFD34Vc&feature=related

      Törlés
    4. Inrisenator, jókat írtál eddig, de most kijavítanálak (ha már kértél is). Igazad van, de nem duálisan ! Hála Istennek (szó szerint) nem örök és nem körforgás (ez keltről jött okkultizmus), nemsokára vége a szenvedésnek.

      Törlés
    5. mit jelent szerinted okkultizmus? mit jelent okkult tudomány?

      Törlés
    6. Arpiel neked nagyon komoly elme problémáid vannak. Nem a szerencsétlen annunakikra (akik kereszteztek embereket állatokkal, létrehoztak új fajokat, ezzel kapásból felérnek az istened hatalmával) gondolt Atlantis, és reptiliánokra akik felelősek az emberiség jelenlegi helyzetéért, Rockefellerek és a nagy családok mind tőlük kapnak üzenetet, hanem azokra akiktől valójában származunk, akik tudást hagytak itt nekünk, Plejádok,Lyra, Szíriusziak. A zsidó nép egy teljesen külön faj. A legrosszabb mind közül. Pont nekik van "rejtett" szövetsége az Illuminatival te őrült -.- Hogy lehet egyáltalán valaki ennyire mélyen, hogy hisz idegenekben, reptiliánok meg arkhónok, közben meg Isten teremtett mindent világosságot hoz, megsegít meg jó útra terel :D Gratulálok! Része vagy az emberi történelem leggyengébb agymosásának amit kitaláltak!

      Törlés
    7. Akkor miben, kiben higgyek? Egyáltalán mi a picsku máteri-t keresek itt a földön?
      Mert az biztos, hogy nem csak a létfenntartási szükségletekről van szó.
      Mindegy, harcolok tovább magammal, másokkal, élek úgy, hogy mindennek, mindenkinek a javára legyek.
      Egyelőre jobbat nem tudok.

      Törlés
    8. Kedves imrisenator!

      Csak magadban higgy, a saját belső hangodnak higgy. Amikor kapsz információkat, próbáld meg kiérezni belőle, hogy jók vagy nem. Azt szoktam mondani az embereknek, ha rossz érzés fogja el azzal kapcsolatban, amit lát, olvas, hall, akkor biztos lehet benne, hogy azon információk nem igazak. Ha viszont kellemes és megnyugtató érzésekkel lesz teli az ember, akkor az információk igazak.
      Valóban nem a reptiliánokra, drakónokra gondoltam, hanem mindazokra a pozitív testvéreinkre, akiknek többek között azt is köszönhetjük, hogy újra emberi kinézetünk van. Sajnos ez a valóság, melyben élünk, hatalmas hazugságokra épül. Ami pedig igaz, arról hazudnak, nevetségessé teszik, mint a földönkívüliekről szóló híreket is.
      Még mindig sokan vannak ("hála" a háttérkormánynak), akik úgy gondolják, ha léteznek UFO-k, azok meg akarják szerezni ezt a bolygót a leigázásunkkal. Tudod mi ebben a hazugság? Ha így lenne, már rég megtették volna, és nem telt volna nekik egy napba, hogy mindezt megtegyék.
      Nem akar minket egyetlenegy földönkívüli faj sem leigázni. Vannak itt jó erők, vagy nevezhetem őket Fény erőknek is, akik megakadályoznák az egészet.

      Ez egy illúzió világ, de az illúzión túl egy csodálatos élet van, melyet a negatív fajok elzártak tőlünk. Hamarosan viszont lehull a függöny, mindenre fény derül. Addig is csak a szívedre hallgass. Ha azt teszed jónak érzed az üzenetemet, ha az elmédre hallgatsz, ezer variációt gyárt hogyan próbálom becsapni az embereket.

      További szép estét!

      Namaste

      Törlés
    9. Tóth, másodjára szólsz be személyeskedve sőt pofátlan bunkó módon. Keresztény vagyok, de hülye nem. Dugulj el, hozzád nem osztottam lapot ! ! !

      Törlés
    10. Te mindenkivel személyeskedsz, ötször belinkeled ugyanazt a szemetet, egyszerre hiszel Istenben és gonosz teremtő/pusztító földönkívüliekben. Még a jogot is elvenném tőled,hogy megszólalhass magyarul. Mivel nem vagy az, a lehető legtávolabb állsz tőle, egy agymosott áruló vagy.

      Törlés
    11. Isten az igaz bíró, Ő fog engem is téged is megítélni. Rendezd vele a viszonyod, mert eddig nagyon rosszul áll a szénád ! “Te kicsoda vagy, hogy kárhoztatod a más szolgáját? Az ő tulajdon urának áll vagy esik” (Róm 14:4). “Aki pedig azt mondja: Bolond (valaki másra), méltó a gyehenna tüzére.” “Aki gyűlöli az ő atyjafiát, mind embergyilkos az, és tudjátok, hogy egy embergyilkosnak sincs örök élete, ami megmaradhatna őbenne” (1Jn 3:15).

      Törlés
  7. A legújabb hírek szerint, már meg van a "hivatalos" tettes hogy ki gyártotta a videót. A Kopt keresztény egyházra fogták. A pápájukat már le is tartóztatták.
    A Koptok elég tömegesen Egyiptomban élnek és már régóta szálka a Vatikán szemében, kb. egy idős vagy idősebb a katolikus egyházzal, tehát nem mostani szekta.
    Ezzel két legyet is ütnek egy csapásra. Micsoda terv, ilyet csak a zsidók tudnak kitalálni, azoknak is az eszement krémje.

    Minden az elkészített forgatókönyv szerint halad, de most még Iránt kihagyták, de ez után már Irán következik, mert ez a célpont és a cél.
    Kitudja mit tartogat még Zsidó ország és kutyája (USA) a világnak.

    Beindulni látszik a 3-ik bumm, ha mégis elkezdődik akkor remélem cionistáéknál nagy takarítás lesz, már ideje lenne, letörni a szarvát az Istent játszó zsidó állam "bikáinak" és a lábuk alatt lihegő koszos kutyáknak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látom egy kis antiszemitizmusért nem mész a szomszédba. Elég gáz, hogy ezt a Jobbikos, Kurucinfós cionista gumicsontot nem lehet megunni ? Nem a zsidóknak a vérvonalából vannak az Illuminátik, hanem annak a sátánéből akinek te elhiszed a PR-ját ! A "Zsidó ország" Erec Cion-t meg az élő Isten fogja majd nemsokára helyreállítani. De addig is ne felejtsd: „és megáldom azokat akik téged (Izrael) áldanak és aki téged átkoz megátkozom azt”. (Istennél nincs személyválogatás, tehát te sem vagy kivétel)

      Törlés
    2. Igen, nem kell a szomszédba mennem az antiszemitizmusért, de ha nem lenne ez a provokáció akkor ezek a bejegyzések se lennének.

      Egyáltalán nem érdekelnek a Jobbikos gumicsontok és az sem hogy ki vérvonalából származnak az Illuminátusok.
      De az már nagyon érdekel hogy miért akarja Izrael megtámadni Iránt és mire van a félelemkeltés amit akárhonnan is nézem, nem az araboktól van.

      Miért kell majd emberek ezreinek meghalni - százezreinek földönfutóvá válni és millióknak meg nyomorogni?
      Mert van egy pár eszement, hatalombuzi, aki még a saját népét sem kíméli.

      Az Isten meg nem ott van ahol Te gondolod, félre vagy vezetve.

      Kik a tagjai az Illuminátusoknak? - szerinted nincs is benne zsidó?
      Akkor kik irányítanak a háttérből? - talán az arab Illuminátusok?

      A bibliai idézeteid meg nem hatnak rám, ezen már rég túlléptem.

      Törlés
    3. Hát ez nagyon szomorú. Túllépni Istenen, ez számomra értelmezhetetlen. Engem Isten vezetett félre. Az világ útjáról. Ebből az útból, az Ő útjára. Mert Jézus Krisztus az Út az Igazság az Élet. "Kezdetben vala az Íge, és az Íge vala az Istennél, és Isten vala az Ige." János evangéliuma 1,1. Szerinted kinek higgyek ? Neked vagy az Igének ?

      Törlés
    4. Nem lehetnek a Cabal emberei sátáni vérvonalból mivel sátán egy szellemi lény, nem? Akkor ez epic fail. Pláne, hogy az Illuminati tagok kivétel nélkül az egyiptomi fáraókig vezetik vissza a származásukat (nyilván ebből következőleg Babilonig). A zsidókat csak felhasználják. De ettől függetlenül a zsidók még súlyosan elmebetegek. Ha nem hiszed nézz utána Arnold A. Hutschnecker "Elmebetegség: a zsidó kór” c. tanulmányának. Ebben leírja, hogy a vizsgálatok szerint a zsidók genetikailag hajlamosak az elmebetegségre. Nem hinném, hogy az Istened egy ilyen korcs népet tenne meg kiválasztottá hacsak nem maga az istened is ilyen korcs. Ebből is látszik, hogy a zsidók keze rendesen benne van a bibliában. Ráadásul még Jézus származásával és születési helyével kapcsolatban is ferdítenek rendesen.

      Törlés
    5. Nana, csak átvették az Egyiptomiaktól, mint mindig, csak lopni tudnak, mint a magyar földeket. Az ilyen árpik meg öngyilkosok lesznek mikor rádöbbenek mekkora majmok voltak :D

      Törlés
    6. Mint tudjuk olvasgatni könyveket (mindenfélét, nemcsak a Könyvet) hasznos.

      Azon töprengtem, hogy vajon azok a fickók, akik állandóan kibontják az antiszemita zászlócskát (s hevesen lengetik, ha valaki csak meg merészeli említeni Izraelt) vajon elgondolkoztak-e azon mért van ez a hőbörgés "Isten kiválasztott népe" ellen? Mer' a Patás teledumálta a hőbörgők fejét mindenféle maszlaggal? Vagycsak egyszerű emberi tulajdonság, nem szeretik ha mindenféle jött-ment fickók folyamatosan cseszegetik, meg átb... khm... verik őket?
      Oké. A zsidó nép, mint olyan fifikás, meg okos - nemhiába van velük tele a politikai meg a pénzvilág. Van érzékük az irányításhoz. Ezzel tán nem is lenne baj. Tán.
      Csakhát... a gondok ott kezdődtek, hogy egyes fickók lefordították mindenféle nyelvekre "Isten népének" szent iratait. Ami, (tán nem vót okos dolog) nem kifejezetten a feltétlen szeretetet hangsúlyozza. Ez többeknek feltűnt, s saját tapasztalásaik alapján kialakított ezen arcokban egy olyan botor elgondolást, miszerint ilyen elveket való fickókat nem okos dolog saját közelükbe engedni. S ezt közel nembiztos fel lehet róni nekik hibaként.
      Ennek folyományaként mostanában (sem) kedvelik szerte a világban a szegény elnyomkodott, meg mindenhonnan elzavargált "szent népet".

      Ez kínos. Most egy pár pillanatig sajnálnom kell magam, hisz valami oknál fogva nem tudom boldogságos mosollyal a képemen elfogadni, amit a Izraeli vezetés csinál a Közel-Keleten. Mi több néha olyasmire is ragadtatom magam, "köpködöm" őket. Tehát Isten bizonnyal ezér szanaátkozza a fejem.
      Szegény én.

      Törlés
    7. Nem értem, hogy a keresztényeknek miért kell nyakig benne lenni a zsidók seggébe, hogy onnan ki sem látnak csak vakon bólogatnak mindenre.
      18 évig "éltem" keresztény életet, de kezdetektől fogva sántított a dolog.
      Mostanra megértettem, hogy a biblia mekkora egy átverés az összes többi vallással együtt.

      Tudom, hogy a keresztényeknek a biblia a mindenük, de ha kicsit utána járnának megtudnák, hogy a történetek belőle 90%-ban összehordott és lopott történetek régi tekercsekből és iratokból, amikben csupán átírtak pár nevet és helyszínt.
      Egyedül Jézus tanításait érdemes figyelembe venni, mert ott a lényeg: A feltétel nélküli szeretet.

      Ha kicsit a csőlátásból kikukkantanátok meglátnátok, hogy mennyire sántít ez az egész.
      Gondolkozzunk el, mennyi embert öltek meg a biblia és a kereszténység nevében.
      Aztán az is említésre méltó, hogyha a kereszténység megtartotta volna a hatalmát, a mai napig lovaskocsikkal járnánk és gyertyákkal világítanánk.

      Az eredeti kereszténység a nép megfélemlítéséről és rabszolgataszításáról szólt, csupán volt pár "híres" személy, akik kiálltak ezellen és elferdítették a köznép számára egy rághatóbb formába.
      Én úgy hívom, hogy a mai kereszténység a régi Egyháznak az eldeformálódott fajtája, de a lényeg még ugyanaz tudatalatt.

      Félj a kárhozattól => teljesen beszűkíti a gondolkodási tered (minden ami ellent mond egy kicsit a bibliának az már automatikusan a Sátán műve és fejezd be, mert így munkálkodik benned), továbbá elgondolkodtató az a fogalom is, hogy "Istenfélelem".
      Miért kéne a Teremtőtől félni? Inkább az emberi hülyeségtől kéne, mert az határtalan.

      Logikusan gondolkozzunk. Tegyük fel én vagyok Isten. Tökéletes vagyok, mindent tudok legyen múlt, jelen, jövő.
      Mondjuk teremtek összesen 100 milliárd embert és tudom előre, hogy abból legalább 65 milliárd a pokolra jut, mert a valóságban kb. ilyen a beosztás.
      Megérte? Szerintem ez egy hatalmas logikai bukfenc.

      Továbbá szabad akaratom van, de csak 2 választás van. Akkor ez most szabadság?

      (A zsidóság Isten kiválasztott népe, ez nem kivételezés? Akkor a bibliai Isten mégsem annyira igazságos, mint hittük.
      És még napokig sorolhatnám ezeket, amikre a régi gyülekezetemből a pásztorok csak hebegni-habogni tudtak, mert ők se tudták rá a választ.)

      Én nem hiszem, hogy a Teremtő ilyen lenne.
      Ezeket a szabályokat magunknak alkottuk, magunk alkottuk ezt a valóságot és hagytuk, hogy a hataloméhes emberek a ravaszul megírt könyveikkel becsapjanak minket.

      Nem szeretnék senkit sem megsérteni vagy kizökkenteni a lelki világából, de az állandó utálkozás és gyűlölközés helyett esetleg megtanulhatnánk kicsit a "TV képernyő mögé is nézni".
      Akár megteszitek, akár nem a lepell hamarosan le fog hullani.

      Járjatok Szeretetben! Legyetek fény a sötétségben!
      Szeressétek embertársaitokat és fogadjátok el, hogy nem mindenki gondolja úgy, ahogy ti!

      Béke és Szeretet Nektek!



      Törlés
    8. "Én nem hiszem, hogy a Teremtő ilyen lenne.
      Ezeket a szabályokat magunknak alkottuk, magunk alkottuk ezt a valóságot és hagytuk, hogy a hataloméhes emberek a ravaszul megírt könyveikkel becsapjanak minket."

      "Járjatok Szeretetben! Legyetek fény a sötétségben!
      Szeressétek embertársaitokat és fogadjátok el, hogy nem mindenki gondolja úgy, ahogy ti!"

      A lehető legszebben fejezted ki magad. :)

      Fény és Szeretet

      Törlés
    9. Gergő végre kimondta az igazságot! Ráadásul nem is agresszíven, mint a "keresztény" térítők 99%-a...

      Törlés
    10. A keresztények (muszlimok, zsidók, stb.) istenképe, mint olyan, eleve hibás. Alapvetően olyan antropomorf tulajdonságokkal ruháznak fel egy (nem A, hanem egy) szellemi létezőt, amelyeket csak az emberi gondolkodás mentén tudunk értelmezni. A valósághoz az általam ismertek közül legközelebb a dogonok eredetmítosza, illetve az ősmagyar vallás járhat (járhat, ugyanis bizonyíték ezekre ugyanúgy nincs, ahogy nincs a kereszténység vagy akármelyik másik vallás tanainak igazságára).

      Nem véletlenül igyekszik a kereszténység masszívan összemosni a teremtőt, a zsidók istenét, és jézus atyját, valamint a sátánt és lucifert. Amint ezeket a helyén kezeljük, egy sor következetlenség, amelyre a biblia nem képes válaszolni, pikpakk a helyére ugrik.

      Valamint itt jön be a magasabb szellemi szinten létező fejlett földönkívüli civilizációk kérdése, olyan magas szinten állnak, hogy minket nem akarnak megzavarni, de néhány csicska kis szürke marslakót nem képesek megakadályozni, hogy néhány marhacsordát szanaszét ne csonkítsanak. Állítólag. Ugyanígy elönti őket a szeretet irántunk, de persze semmit nem tesznek a megsegítésünkre, már ha léteznek, ahogy nem tesz semmilyen isten sem.
      Nem baj, az ember megoldja, én is megoldom, de akkor egyrészt ne kelljen a tiszteletem, meg ne kelljen az elismerésem, mert hát mindkét dolog olyan, hogy nem megkövetelni, hanem kiérdemelni szokás, csak szólok.

      Valamint egy aprócska tényt ismét mindenkinek a figyelmébe ajánlok. Ezt hajlamosak elfelejteni mind a szellemi vezetők, papok, guruk, vagy egyszerűen csak a spirituálisabb beállítottságúak. Itt a földön úgy működik, hogy egy 3 dimenziós létezésbe csöppentünk, egy bolygóméretű természeti ökoszisztéma tagjaként. Így kell élnünk, ezekel a feltételekkel.
      Ha olyan fontos lenne itt és most a szellemi fejlődés, a spiritualitás, és a többi manapság divatos lelki dolog, akkor nagyobb hangsúlyt kapott volna a testünk felépítése során. Esetleg működne a harmadik szemünk. Esetleg látnánk az aurát. Esetleg magasabb szinten működne az agyunk empátiáért és szocializációért felelős területe.
      De nem így van.
      Minden rendelkezésünkre álló bizonyíték egyértelműen jelzi, hogy itt és most, ezen a bolygón, ebben a testben a fizikai létezés, az élet az, ami az elsődleges, minden hozadékával egyetemben. Aki ezzel szembe megy, az egyszerűen hülye, mert az egy egész bolygóval, egy egész, évmilliárdok óta működő természeti rendszerrel megy szembe.

      Ez nem azt jelenti, hogy el kell vetni a lelki, szellemi dolgokat. Azok is az egyenlet részei. Az egyensúly részei. Ha pedig bármely irányba kibillen az egyensúly, ott gebasz van. Tök mindegy, hogy anyagi vagy szellemi hedonizmusról beszélünk, a végletek rosszak, minden formában.

      Törlés
    11. Köszönöm Gergő! Néha gondolok rá, hogy eltévedtem, de ilyenkor jövök rá, hogy nem is járhatnék jobb úton. Köszönöm! Szeretetnél nincs fontosabb. Mindig mindenből annyit kell kivenni és beépíteni a tudatunkba ami szükséges. Szeretet.

      Törlés
    12. Köszönöm én is neked a szeretetet Tóth ! ;-))))

      Törlés
    13. "Az ilyen árpik meg öngyilkosok lesznek mikor rádöbbenek mekkora majmok voltak :D. Mivel nem vagy az, a lehető legtávolabb állsz tőle, egy agymosott áruló vagy." Idézet tőled, hogy képben légy. Inkább szabadulj meg a képmutatástól. Isten áldjon !

      Törlés
    14. "A keresztények (muszlimok, zsidók, stb.) istenképe, mint olyan, eleve hibás. Alapvetően olyan antropomorf tulajdonságokkal ruháznak fel egy (nem A, hanem egy) szellemi létezőt, amelyeket csak az emberi gondolkodás mentén tudunk értelmezni."

      mi van?

      nézzük mit vall a kereszténység Istenről!

      - időn kívüli
      - téren kívüli
      - tökéletes
      - mindenható
      - mindentudó
      - örök
      - végtelen

      várj!

      gondolkodnom kell, hány embert ismerek, akik ilyen tulajdonságokkal bírnak...
      egyet sem!

      akkor most azon fogok eltöprengeni, hány embert ismerek, aki ezen tulajdonságok közül csak eggyel rendelkezik...


      ilyet sem találok, pedig igencsak töröm a fejem.

      Törlés
    15. no lám, ki tudtál választani néhány olyan jellemzőt, amely ismereteink szerint nem illik az emberekre :) ugyan már :)

      tézis: a keresztények istene teremtő, ő alkotta a mindenséget
      melyik istene? a zsidók ura, vagy jézus atyja? mert a kettő nem ugyanaz, még a biblia szerint sem, ezt maga jézus mondja ki
      ez a teremtés dolog csak emberi szemszögből értelmezhető, csak mi tudunk különbséget tenni a van és a nincs között, erre semmilyen más biológiai szervezet, valamint maga a tudattalan természet sem képes

      tézis: isten igazságos
      nem az, ha az lenne, akkor nem lenne sem választott nép, sem pedig a szabad akarat nem függhetne másoktól
      a zsidók ura elnyomó zsarnok, jézus atyja viszont gondatlan szülő (hiszen egy gyermek rossztéteményeiért elsősorban a szülő felelős)

      tézis: a keresztények istene mindenható
      akkor miért nem pusztítja el a többi istent? hiszen van több isten, ez még a tízparancsolatban is bent van
      azt mondja, hogy ne legyen más istened, nem pedig azt, hogy nincsen más isten

      a keresztények istenképe gyakorlatilag egy ember, csak nagyobb hatalommal

      a valóságban az, amit istennek hívnak, inkább egyfajta mindennél nagyobb természeti erő lehet, egy univerzum szintű rendszer

      Törlés
    16. Miki ! Honnan veszed ezt a sok esztelenséget ? Szeretnélek kijavítani (miattad, nem büszkeségből).
      1. Szó nincs róla, hogy a teremtő Isten más lenne mint Jézus "apja". Áruld már el hol mondja ezt Jézus. Mert a Bibliában sehol. Antiszemita, álkeresztény honlapon már én is olvastam ilyen förmedményt, aminek semmi köze sem a kijelentett igazsághoz, se a Szent Szellemhez sem, akit én ismerek, Ő legalább elmagyarázta volna nekik. De ahhoz először meg kell térni, újjászületni víztől és tűztől (Szent Szellem), bűnbánatot tartani (pl.az antiszemitizmus bűnéből is kijönni), aztán lehet az Igét hasogatni. Ez tömény félremagyarázás.ű
      2. Ne te mond már meg Istennek, hogy mit tehet és mit nem, a példád némileg sántít, hisz akkor Bierlik esetén a szülőket is vágják sittre ? Nevetséges.
      3. NINCS több isten ! Sosem volt, és sosem lesz ! Persze sátán szeretne az lenni és látszik, hogy a hatása rád is kihat. "2 kor 4: sátán e világ istene, aki megvakítja a hitetlenek elméit." Most komolyan gondolod, hogy ezt szó szerint értette Pál ? Nem. Persze, hogy benne van a Tízparancsolatban, ne legyenek más isteneid. Mikor az egész világon több isten hit volt (Nimród meg az ős Babilon miatt), ezt a nyelvezetet értették még a zsidók is.
      4. Nem az számít, hogy te mit hiszel, mi lehet vagy valószínű, mert pont ezek azok a szavak amiket száműznie kell egy Isten (Jézus) követőnek. A te istenképed minden bizonnyal animista (okkult), tehát megint visszakanyarodtál sátánhoz. Az számít, hogy az élő Isten kijelentette magát a prófétái által (légyszi mutass olyan próféciát az Igéből, ami nem lett igaz) az Ószövettségben, aztán Jézus illetve az apostolok által az Újszövettségben, de egymásra utalva oda-vissza. Térj meg, olvad az Igét, és megismered Istent, üdvözülsz (megmenekülsz), és örökké élsz ! Isten (Ábrahám, Izsák, és Jákob-é) áldjon !

      "Bizony, bizony mondom néked: ha valaki nem születik újonnan, nem láthatja meg az Isten országát." Jézus (János 3,3)
      "Ez a bizonyságtétel pedig az, hogy Isten örök életet adott nekünk, és ez az élet az ő Fiában van.Akié a Fiú, azé az élet: akiben nincs meg a Isten Fia, az élet sincs meg abban." (1János 5:11-12)
      "Én, az Úr vagyok a te Istened; ne legyenek néked idegen isteneid énelőttem (2 Móz. 20:2–3). Én vagyok az Úr és több nincsen. Nincs több Isten nálam, igaz Isten és megtartó nincs kívülem (Ésaiás 45:5.21). Az Úr, az Úr, irgalmas és kegyelmes Isten, késedelmes a haragra, nagy irgalmasságú és igazságú stb. (2 Móz. 34:6)."
      "A teljes írás Istentől ihletett és hasznos a tanításra, a feddésre, a megjobbításra, az igazságban való nevelésre, Hogy tökéletes legyen az Isten embere, minden jó cselekedetre felkészített." (II. Timóteusz 3,16-17.)
      “Mert sohasem ember akaratából származott a prófécia, hanem a Szentlélektől indíttatva szólaltak meg az Istentől küldött emberek” (II.Péter 1,21)
      "Ne gondoljátok, hogy azért jöttem, hogy érvénytelenné tegyem a törvényt vagy a próféták tanítását. Nem azért jöttem, hogy érvénytelenné tegyem, hanem hogy betöltsem azokat. Mert bizony mondom néktek, hogy amíg az ég és a föld el nem múlik, egy ióta vagy egy vessző sem vész el a törvényből, míg minden be nem teljesedik.” Jézus(Máté 5:17-18)
      "Az Írás fel nem bontható" Jézus(Jn. 10:35)
      "Átkozott legyen, aki hozzátesz vagy elvesz ennek a könyvnek a szavaihoz."
      "A Szellem pedig világosan megmondja, hogy az utolsó időkben némelyek elszakadnak a hittől, mert megtévesztő lelkekre és ördögi tanításokra hallgatnak: és olyanokra, akik képmutató módon hazugságot hirdetnek, akik meg vannak bélyegezve saját lelkiismeretükben." (I.Timóteus 4,1)
      "Mert lesz idő, mikor az egészséges tanítást nem viselik el, hanem saját kívánságaik szerint gyűjtenek maguknak tanítókat, mert viszket a fülük. Az igazságtól elfordítják a fülüket, de a mondákhoz odafordulnak." (2Tim 4:3-4)

      Törlés
    17. "no lám, ki tudtál választani néhány olyan jellemzőt, amely ismereteink szerint nem illik az emberekre :) ugyan már :)"

      nem kiválasztottam néhány jellemzőt, hanem ezek jellemzik az ábrahámita vallások istenét - ellentétben a többi vallás isteneivel, amik ezen tulajdonságokkal nem bírnak.

      "tézis: a keresztények istene teremtő, ő alkotta a mindenséget
      melyik istene? a zsidók ura, vagy jézus atyja? mert a kettő nem ugyanaz, még a biblia szerint sem, ezt maga jézus mondja ki"

      hol is? ugye nem olvastad a Bibliát... akkor biztos nem állítanál ilyeneket. Maga Jézus hitelesíti az Ószövetséget. (lásd Arpielnél)

      azt az apróságot már meg sem említve, hogy kizárólag az Ószövetség prófétái jövendölték meg Jézust... akkor ez most hogy is van?

      persze ha megfelelő és céltudatos módon hagysz ki az Evangéliumokból, akkor szinte bármit lehet igazolni.

      "ez a teremtés dolog csak emberi szemszögből értelmezhető, csak mi tudunk különbséget tenni a van és a nincs között, erre semmilyen más biológiai szervezet, valamint maga a tudattalan természet sem képes"

      egy macska nem tudja megítélni, hogy van-e a táljában kaja, vagy nincs? neki az tulajdonképpen mindegy is?
      és ha valamit nem fog fel értelem, az már megszűnik létezni? a létezés azáltal van, mert van ember, aki felfogja?

      tehát a világon csak attól a pillanattól van létezés (vannak dolgok) mióta ember van?

      ezt te sem gondolod komolyan... ugye?

      "tézis: isten igazságos
      nem az, ha az lenne, akkor nem lenne sem választott nép"

      van fogalmad mire lett kiválasztva a zsidóság? persze, hogy nincs.

      "sem pedig a szabad akarat nem függhetne másoktól"

      ezt meg nem is értem... te a szabad akaratot úgy képzeled el, hogy bárki bármit tehet következmények nélkül? na, az pont nem szabad akarat, mert akkor a következményeket nem változtatják meg a döntéseink.

      "a zsidók ura elnyomó zsarnok, jézus atyja viszont gondatlan szülő (hiszen egy gyermek rossztéteményeiért elsősorban a szülő felelős)"

      na ne mondd! megintcsak azt mondom, fogalmad sincs a Biblia rendelkezési korairól.

      "tézis: a keresztények istene mindenható
      akkor miért nem pusztítja el a többi istent? hiszen van több isten, ez még a tízparancsolatban is bent van
      azt mondja, hogy ne legyen más istened, nem pedig azt, hogy nincsen más isten"

      olyan, mintha szándékosan akarnád félreérteni (biztos így is van) - teljesen nyilvánvaló, miről is van itt szó, de tegyük a hülyét, mert az olyan kényelmes álláspont.

      "a keresztények istenképe gyakorlatilag egy ember, csak nagyobb hatalommal"


      mondod te nem keresztényként. én keresztényként meg azt mondom, hogy az én istenképem egészen más. el
      "a valóságban az, amit istennek hívnak, inkább egyfajta mindennél nagyobb természeti erő lehet, egy univerzum szintű rendszer"

      ááá... és ez a rendszer mitől Isten? mert nagy?

      egy mondattal ezelőtt illetted kritikával azt az elvet, hogy Istenhez eljuthatunk mennyiségi növeléssel és erre mit teszel... egy rendszert duzzasztasz istenné.

      sajnos a tapsztalatok azt mutatják, mennyiségek egymáshozadásával nem válthatunk minőséget. semmilyen módon.

      Törlés
    18. Kedves Arpiel és Jeromos!
      Ha nem baj, egy kommentben válaszolok, mert úgy látom, ugyanarról a tőről fakadtok. Előljáróban pedig gyorsan megjegyezném, inkább a vallási tételeitekben higgyetek, ne abban, hogy én mit teszek és mit nem, mit olvasok és mit nem, mert erről nincs információtok, így merő spekuláció, mikor személyeskedni próbáltok ;)

      1: a zsidók ura vs teremtő atya (jézusé, pl.)
      Arpiel, ezt rosszul értelmezted, ugyanis pont azt írtam, amit te is
      a teremtő erő szerintem ugyanaz, mint amit jézus hív atyjának, ellenben ez a magasabb rendű létező semmiféleképpen nem lehet azonos a zsidók urával, jahvéval

      ha szerintetek mégis, akkor kérlek, magyarázzátok el nekem ezt a dolgot
      a teremtő atya annyira nagyon szeret minket, hogy az utolsó erőszaktevő rablógyilkosnak is felajánlja az örök életet, csak hinnie kell benne meg a bűnbocsánatban, ráadásul ezért még a saját fiát (na vajon ezt is szerint értették? hm?) is leküldi a közel-keletre

      a világ többi részére nem küld gyereket, így az elmúlt kétezer év óta még mindig van olyan szeglet, ahol nem is hallottak jézusról meg istenről, na azok a csávók megszívták, nem kellenek a kutyának sem

      ettől függetlenül persze a szeretet jó dolog, ennyi kivételezés férjen bele a vallásba

      akkor nézzük a hitelesített ószövetséget, ahol is ez a legmagasabb szintű szeretet nóé és családja kivételével kínok közötti pusztulásra ítéli a teljes emberiséget, állat- és növényvilágot

      vagy fogja magát, és szodomát meg gomorrát leradírozza a föld színéről egy gyakorlatilag atomrobbanásnak megfelelő módszerrel

      de persze meg lehet kérdezni jerikó vagy kánaán véneit, mennyire szereti őket az úr
      ja nem, őket az ő parancsára kiirtották a zsidók, tömeggyilkosság és népirtás formájában, a parancs pedig állítólag közvetlen volt, nem egy fanatikus inkvizítor tüzelte fel őket bibliával a kezében

      tehát adott egy teremtő atya, aki maga a szeretet, és adott egy féltékeny úr, aki közvetlenül parancsot adott emberek megölésére, valamint maga is tevőlegesen gyakorolta a népirtást

      kínzó kérdés, vajon ugyanarról a "személyről" beszélünk-e?

      szerintem nem

      ráadásul egyik beszédében jézus konkrétan elmondja, hogy a zsidók a gonoszság népe, és a sátán az ő atyjuk

      2: a biblia következetesen isten gyermekeinek nevezi az embereket, sokszor lebecsülő szókapcsolatokban, úgy mint tudatlan, engedetlen, stb.
      gyakorlatilag valóban, mint egy kiskorú gyermek, úgy van ábrázolva az ember az istenhez képest
      na már most, ha valakinek a kiskorú gyermeke bűnt követ el, sorozatban, megbánás és bűntudat nélkül, ott ki a hibás? tán csak nem a rossz nevelés a dolgok eredője? vagy a tesze-tosza szülő, aki nem képes fegyelmezni a vérét? nos? ha isten gyermekei vagyunk, és ő engedi a rengeteg rosszat, akkor ő példás szülő-e, aki megérdemli a tiszteletet és a hitet?

      szerintem nem

      Törlés
    19. 3: VAN több isten, minden népnek megvolt/megvan a saját istenképe
      könnyen előfordulhat, hogy ugyanarról az erőről beszélünk tucatnyi, több tucatnyi esetben, csak más név alatt, de egy kvázi végtelen univerzumban arra gondolni, hogy valami egyedi és szintén végtelen, hát... szűk látókörűségre vall
      ráadásul ahogy fentebb kifejtettem, ha van két gyökeresen más tevékenységet folytató erő, akkor miért is gondoljam azt, hogy az a kettő tökugyanaz?

      4: "A te istenképed minden bizonnyal animista (okkult), tehát megint visszakanyarodtál sátánhoz."
      animista: megszemélyesítő vallás, azaz isteni tudattal és erővel ruház fel élettelen vagy akár élő dolgokat, így lesz pl. istenség egy nagy tölgyfából, a villámlásból, vagy a tengerből
      Jeromos, figyelj, itt jön az, hogy a rendszer nem attól isteni, hogy nagy, hanem, hogy annak (istennek) személyesítik meg a hívők
      okkult: rejtett, eltitkolt, a nagyközönség előtt leplezett dolog/információ
      sátán: a pusztítás szelleme, a teremtő erő ellentétpárja a fizikai sík poláris három dimenziós világában

      Szóval Arpiel, minden bizonnyal képzelődsz, és olyan dolgot mondasz, amiről semmi infód nincsen. Személyeskedés, ráadásul spekuláció, fejezd be kérlek.

      Az én istenképem teljesen más. Igen, közelebb áll egy tudattalan, mármár automatikus természeti rendszerhez, egy univerzum-szintű rendhez. Ez egy kicsit logikusabbnak tűnik, mint az öreg kaporszakállú. Logikus, hogy a legmagasabb rendű ismert dolgot nevezi valaki istennek.

      szabad akarat:
      bárki megtehet bármit, viselve a következményeket ÉS senkinek sem kell megtennie semmit, amit nem akar

      tehát a szabad akarat jelenleg másoktól függ
      én hiába döntök úgy szabadon, hogy éjszaka akárhol sétálok egyet a városban, mások korlátozzák ezt a szabad akaratomat, mert esetleg kirabolnak és összevernek, mert rossz utcába tértem be

      vagy esetleg kisebbségi nemzetiség tagjaként élek egy országban, ahol a többség egyszer csak nekiáll kiirtani a falvainkat, minket meg tömegsírba lőni, pedig hát a szabad akaratom szerint én inkább nyugodtan élnék tovább...

      érted-e, mire gondolok?

      Szóval az a nagy helyzet, hogy én máshogy gondolom ezeket a dolgokat. JOGOM VAN HOZZÁ. Nektek jogotok van elmondani a saját véleményeteket és nézeteiteket, de k.rvára nincs jogotok megmondani, hogy mit csináljak, mit gondoljak, mit tudok jól és mit nem (mert ti sem tudjátok, hanem hiszitek, és ez nagy különbség). Az, hogy hisztek az igazatokban, még nem jelenti azt, hogy automatikusan igazatok is van. Akkor sem, ha egymilliárd ember hisz ugyanabban.
      A hit meg a tudás két különböző dolog, többek között ezért is van rá két különböző magyar szó.
      Majd egyszer kiderül, hogy ki gondolta jól. Még az is lehet, hogy egyikünk sem. De addig is, majd én eldöntöm szabad akaratomból, hogy megtérek-e vagy sem.

      Ha meg nem tetszik, hogy valaki más véleményen van, hát szokjatok hozzá. Szabad akarat van, vagy mi.

      Törlés
    20. Helló, Miki, üdv a klubban! :o) Jól írsz, de a térítőket negligálni kell, mert nem hajlandók tiszteletben tartani a többieket, csak nyomják a beléjük vert szólamokat.

      Törlés
    21. Szerinted Miki mit csinál ? Segítek. "Nem hajlandó tiszteletben tartani a többieket. Nyomja a beléje vert szólamokat." Erről ennyit.

      Törlés
    22. Miki. A végkifejletben igazad van: legyen neked a te hited szerint. Csakhogy az a különbség a te hited és az én hitem között, hogy te egyénileg, induviduálisan csinálsz magadnak vallást és istent, hiszel benne. Én nem gondolom magamat erre képesnek, megalázom magamat Isten kijelentett szavával szemben és elfogadom azt, és Jézus Krisztussal való személyes kapcsolatot találtam a Szent Szellemen keresztül. Az Ige ezért élő, mert élővé teszi az Urat az emberben. Ha félredobod az Igét, félredobod Jézust (mert Ő maga az Ige) és Istent is és a Szent Szellemét is. Jogod és szabad akaratod van rá. Csak nem érdemes, nem éri meg, fájni fog. Azért írtam le a tévedéseid Igei helyesbítését, hogy ne kárhozz el. De te döntesz. Sajnálom, hogy rosszul döntöttél, de ne feledd amíg élsz, megtérhetsz. Isten áldjon, kegyelmezzen és világosítson meg téged !

      Törlés
    23. Van ám értelme némely szónak eme a (ismételt) vallásos szócséplésben. Csakhát... a nevelés meg az emberi elme különböző. És ez nem is baj. Mi több, időnként szórakoztató.

      A Keresztet bíró népeknek:
      Tudom mocsok egy "Patás-bérenc" vagyok időnként, de mintha kicsit érzékenyen érintene tikteket, ha olyanok, akik nem tik vagytok a szókat máshogyan értenék, vagy rávilágítanának a jó szándékú de kéretlen segedelem nem ér semmit. S ráadásul néha zavaró is. S a sajnálkozásotok az esetek többségében ugyanígy hat bizonyos mentalitású alakokra.
      Ezzel nem arra akarok utalni, hogy fejezzétek abba a kommenteléseket, meg a igehirdetést meg a... Merugye ki vagyok én hogy bárkinek is parancsoljak? Mi több, nem is igen érdekel pár pillanatnál tovább milyen szókat mondtok. Legtöbbször. Ugyanis ismételni sem mindig hasznos. Deugye...
      Van szabadság, meg szólásjog, meg akarat, meg...
      Meg úgy cséplitek a szót ahogy nektek tetszik. S mink többiek majd időnként fröcsögünk, köpködünk, meg kacarászunk cserébe legjobb tudásunk szerint. Hogy nyerjetek bizonyosságot, meg boldogságot, meg elverjétek az időtöket. ;)

      Törlés
    24. Arpiel és Jeromos!
      Elhiszem jószándékotokat, de kérlek gondolkodjatok el ezen:
      Tevékenységetekből úgy tűnik a Könyv Istene a következőre bíztat benneteket:

      Ha a tévelygők nem ismerik fel (vagy el) az EGYETLEN hozzám vezető utat, szórjátok szét közöttük a FÉLELEM magjait,(gyehenna, örök kárhozat,"rettenetes dolog az élő Isten kezébe esni", stb.) és ezzel TERELJÉTEK őket az EGYETLEN helyes útra.

      Itt néhányunkat a Forrás viszont erre bíztat:

      Ha a tévelygők nem ismerik fel a hozzám vezető útjukat, szórjátok szét közöttük a SZERETET magvait, hogy ez SEGÍTSEN felismerni mindenkinek a SAJÁT útját, mely hozzám vezet.

      Ugye azt nem kell itt kifejtenem, miért nem tetszenek a FÉLELEMkeltés és a TERELÉS eszközei itt sokaknak.

      Törlés
    25. Kedves Arpiel!
      Engedd meg, hogy a te nyelveden szóljak, mégpedig azon, amit itt használtál:
      "arpiel2012. szeptember 19. 19:56

      Szerinted Miki mit csinál ? Segítek. "Nem hajlandó tiszteletben tartani a többieket. Nyomja a beléje vert szólamokat." Erről ennyit."

      Na akkor most figyelj a szavaimra te hazug köcsög. Ne ferdítsd el a mondanivalóm, nem adj a számba olyant, ami nem hangzott el! Ne vádolj nyilvánvaló hamissággal! Így beszélsz, és te tartod magad kereszténynek? Mint egy utolsó féreg korcs, úgy viselkedsz, és higgyem el, hogy te vallásos, istenfélő ember vagy? Vered magad az igére, és a hazugságok nyelvén beszélsz? Ha alázkodás helyett gondolkodnál néha, talán megérdemelnéd az ember nevet. Így viszont a dogmák szolgája vagy, mert úgy viselkedsz.
      Ennyi.

      Nah, visszatérnék a saját nyelvemhez, azért remélem ezt is megérted. Segítségképpen mondom, hogy a lényeg világos alapon sötét betűkkel van írva, és a szavak pontosan azt jelentik, amit mindenki számára jelentenek.

      MINDEN hozzászólásomban tisztelettel beszéltem mindenkihez, hozzád is. Ez utóbbi hiba volt, megelőlegeztem egy olyan dolgot, amit kiérdemelned kellett volna, de ez nem jött össze. Magamat tisztelem annyira, hogy rendesen beszélek, ezért emberi hangnemben folytatom.

      Leszögeztem, hogy a hozzászólásaim a saját nézeteimet, véleményemet, GONDOLATAIMAT tükrözik. Ez persze nem egy fura dolog, képletesen értve az én számból jön a szó, persze, hogy az én véleményem. Csak hát ma ezért is külön kell szólni.
      Ellenben te világosan kijelentetted, hogy megalázkodsz az ige előtt, gondolkodás nélkül feljebbvalónak ismered el. Akkor kibe van beleverve akármilyen szólam?
      Én gondolkodom, és úgy jutok a következtetéseimre. Te ezeréves dogmákat ismételgetsz, mint egy degenerált papagáj. Erről ennyit.

      Én nem csinálok magamnak istent. Nekem nem kell olyan isten, mint neked, mert én személyesen felelősséget vállalok magamért és a világért. Mit kezdjek egy olyan istennel, akinek útjai kifürkészhetetlenek, akarata megmásíthatatlan, ítélete akkor is igazságos, ha amúgy nem. A teremtő csinált ide nekem egy egész bolygót, egy változatos természetet, ezt pedig úgy összehangolta, hogy évmilliárdok óta működik, akárhogy is próbálja elk.rni az emberiség. Akkor minek hajtsak fejet nagyszakállú, besavanyodott sivatagi öregembereknek, akik meg akarják mondani, hogy mit csináljak, mit gondoljak, hogyan éljek? Minek? Minden válasz megvan bennem vagy a környezetmben lévő természetben. Mit ad hozzá ehhez a te istened?

      Ha félredobom az igét, akkor az az igéről szól, semmi másról. Ez itt nem úgy megy, mint a fideszben, hogy ha nem velünk vagy, akkor ellenünk. Isten, a teremtő nem kőből épült templomban lakik. Nem papokhoz szól. Tudomásom szerint ezt is valami híres csávó mondta. Az ige ezer éve és még ma is a manipuláció, az uralkodás, az irányítás, az elnyomás eszköze. Ez nekem nem kell. Nekem nem kell egy olyan sz.rházi, aki meg akarja mondani, hogy térjek meg, mert különben fájni fog, blablabla. Hogy veszed a jogot ehhez? Ki vagy te, hogy megmondd ezt másoknak?

      Én elhiszem, hogy te hiszel. De nem tudsz. Én sem tudok. Ezt is leszögeztem. Sőt, elmondtam, hogy fenntartom a lehetőségét, hogy neked van igazad, vagy egyikünknek sem. Ezt jelenti a hit. Te úgy beszélsz, mintha nem hited lenne, hanem tudásod. DE EZ HAZUGSÁG. Nem tudsz te semmit, csak hiszel és remélsz.

      A te hited másoktól függ. Az enyém csak magamtól. A tiéd a szolgai, az enyém az emberi, aki örökli majd az egész földet. Na ezen gondolkodj el, már ha képes vagy rá.

      Törlés
    26. Látom kibújt a szög a zsákból! Nem is neked írtam azt az üzenetet, hanem Olivin33-nak, aki ezzel vádolt engem. Én meg fölvillantottam neki önmaga vádját, ami visszafelé is elsülhet. A benned lévő gyűlölettel én nem tudok mit kezdeni, de Isten meg tud tőle szabadítani. Ez a szeretet miatt van. Nem érdem szerint, csak önmagad miatt. Innentől kezdve a szavak csak kidobott kacatok. De ne feledd Isten akkor is több, másabb mint amit gondolunk, és szeret ! Ő áldjon !

      Törlés
    27. Még valami. Bocsánatot kérek, ha megbántottalak valamivel, de nekem is meg kell bocsátanom neked, mert van mit. Shalom

      Törlés
    28. Fura dolog ez, de meg kell köszönnöm. Úgyhogy köszönet.
      Igazán kacagtató ez a kialakult szócsata. Van benne minden ami kell. Szócséplés, mutogatás, melldöngetés, félreértés, magyarázkodás, finom utalgatás, csendes sértődés, burkolt kioktatás.
      Mókás.

      arpiel:
      Mindazonáltal had tanácsolok valamit. Ha valakinek címzed a mondandód, azért erre illik felhívni a figyelmét, nem csak úgy beledumálni a nagyvilágba. Ha már a blogmotor nem úgy van megszerkesztve minden kommentre lehessen reagálni. Sok macerát megspórol vele az ember ugye. (Feltéve persze, ha nem az vót a cél borzoljuk a kedélyeket kollektíve.)

      Törlés
    29. Arpiel, te nem vagy magyar, nem hozzád szóltam! Ezek szerint valamiért magadra kellett venni a térítő szót, ami valamiért ennyire fájt. Szánalmas vagy. :o)

      Törlés
    30. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    31. Arpiel igazad lett. Tényleg kibújt a szög a zsákból, csak nem ott, ahol te gondolod.
      De azért erőlködjél nyugodtan.:)

      Törlés
    32. Muhaha. Tudod Arpiel... á, hagyjuk. Fantáziálj csak tovább :D:D Egyébként meg mit kezdjek szolgák bocsánatával? Szabad emberként nekem nem kell ilyesmi, szóval hagyd csak. Az istened meg, hát, tudod, ha te vagy a hited gyümölcse... összerakod a képet magadtól, gondolom.

      Törlés
  8. Szerintem óvatosan fogalmazzatok, mert könnyen bekerülhettek a TEK látókörébe. Egy mai hír:
    "650 millió forintra kapott közbeszerzés alóli mentességet a TEK. A héten a parlament Nemzetbiztonsági Bizottsága a kormánypárti képviselők igen szavazatával döntött erről.

    A "csomagban" az internet szűrésére hivatott e-osztály megerősítése, beléptető kapuk kialakítása és a külföldön bajba került magyarok mentését segítő operatív terem fejlesztése szerepelt.

    Az internet szűrését és ellenőrzését végző e-osztály nemrég alakulhatott a TEK-en belül. Szerettük volna többet megtudni az osztály feladatairól, hatásköreiről, arról, hogy mit szűr és kiket ellenőriz a csoport, de a TEK-től nem kaptunk érdemi választ a kérdéseinkre.

    Annyit írtak, hogy „az E-osztály az internet segítségével, vagy azt eszközül használva elkövetett terrorcselekmények felderítése érdekében jött létre..., az utóbbi évek hazai és nemzetközi tapasztalatai tették szükségessé”.

    A Terrorizmus és Számítógépes Bűnözés Elleni Monitoring Egység kialakítása legalább 370 millió forintba kerül: a magyar elitkommandó a héten erre az összegre kapott közbeszerzési mentességet a parlament Nemzetbiztonsági Bizottságától. A pénzt informatikai fejlesztésre, speciális, leárnyékolt notebookok és nyomtatók (?) vásárlására fordítanák.

    Bár a rendelkezésre álló információk alapján csak találgatni lehet, mi lesz az E-osztály feladata, egy név nélkül nyilatkozó internetes biztonságtechnikai szakértő lapunknak azt mondta, valószínűleg konkrét honlapokat fog monitorozni a TEK. Attól minden bizonnyal nem kell tartani, hogy az átlagos internethasználók adatforgalmát is figyelnék.

    Az persze könnyen elképzelhető – véli a szakértő –, hogy ha valaki túl gyakran ír le bizonyos kifejezéseket (az egyszerűség kedvéért legyenek ezek például a bomba, terror, robbantás) akkor bekerül az e-osztály látókörébe."

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Net-et így is monitorozza mán mindenféle szervezet a guglitól kezdve a mindenféle párbetűs gumitalpúakig bezárólag. Most eggyel több vagy kevesebb igazán nem számít. Ha el akarnak vinni úgyis elvisznek s kitanálnak valami indokot.
      Elvégre szólásszabadság meg demokrácica van.
      Elvégre.

      Törlés
    2. Ezt magam is jó ötletnek találom, mert az, hogy azt gondoljuk, hogy szabadság van, persze tudjuk hogy nincs, attól még simán kimehetnek akárkiért, mindenféle magyarázkodás nélkül.
      Láthattuk már, hogy megcsinálták az Amcsik Guantanamot.
      Oda is betettek rengeteg olyat, akinek semmihez semmi köze nem volt.
      Ez, ahogy állunk - TEK, katasztrófavédelem erősítés, "polgár védelem" !!! erősítés - akár itt is elkövetkezhet.
      És sajna, ez a mi új 3 betűsünk is mint hallhatjuk, szinte törvényen felül áll, mint az Amcsik 3 betűse.
      Tehát lassan meg kell tanulnunk valamiféle virágnyelven beszélni.
      Mert a weboldalt nem fogják eltüntetni, hanem a felhasználókat jól feltérképezik előbb, kielemzik az összes net-es forgalmunkat, abból pedig az életünk egyéb elemeit:
      -banki
      -TB
      -munkahelyi adatok
      -tesz-vesz, stb., akinek van
      -Email
      -közösségi oldalak, akinek van
      -stb.

      Utána belistázzák a veszélyességi fokozatát, majd ha kell intézkednek.
      És egyszer csak valamelyik nick-név nem jelentkezik többé, mert ráijesztenek, mert durvákat írt.
      Persze itt még szerintem attól nem kell tartani, mint az államokban, hogy valaki saját magát elgázolja véletlenül, de ha így haladunk...

      Úgyhogy javaslom a bejelentkezés nélküli hozzászólási lehetőség bevezetését, ha a weboldal támogatja ezt egyáltalán.
      Mert lehet eleve nincs rá lehetőség, mert ilyen az alapsémája magának az oldalt tartalmazó rendszernek.

      Törlés
    3. Hm... az egy elterjedt vélekedés, miszerint a Net, mint olyan személytelen, anonim, meg ilyenek...
      Pedig francokat.
      Kis hozzáértéssel meg némi időráfordítással elég jól le lehet profilozni mindenkit, aki valaha is rákapcsolódott erre a hálóra. Persze a mai technológia fejlődés is abba az irányba megy el, hogy tárolja mindenki ilyen-olyan felhőkben, meg szinkronizáltan, mindenféle jelszavát, családi és egyéb képeit, meg mindenféle elméletét. Hisz ez így kényelmes csak pár kattintás (vagy tapogatás), és az adatokat (természetesen) bizalmasan kezelik s sose osztják meg harmadik személlyel. Hát hogyne...
      (Persze az elég mókás ha azt vesszük, hogyha ebben a nagy technikai felfejlődésben, mondjuk vennénk egy átlagos Nyugati fiatalt s mocsok mód elszednénk tőle minden technikai kütyüt, aztán kiraknánk egy erdő közepén nagy eséllyel igen lesoványodna mire elkeveredne valami emberi településre.)

      Viszont, ha jobban belegondolok ezek a dolgok, úgymint mindenféle hivatalos számozás, meg levelezés s egyéb adatok, nem feltétlen azonosak egy adott személlyel. Elvégre az emberke akkor is ugyanaz az emberke marad ha gyön egy nagy bumm és minden társadalmilag elfogadott iktatószám meg izé eltűnik.

      Törlés
  9. IP TV, VOIP, sima telefon, internet, beültethető chip, ezek mind-mind leellenőrizhető készülékek, technikák. Azt vettem észre, ha azt mazsolázzák be kicsi agyunkba, hogy valami milyen jó nekünk, akkor az biztos nem a mi érdekeinket szolgálja, annak tuti a reciprokát kell vennünk, mert az nem a mi javunkra való. De mi mégis benyaljuk. Sokan vagyunk, akik nyitottabb szemmel járunk, vagy legalábbis igyekszünk így közlekedni, de hiszem, hogy egyszer el fogjuk érni azt a kritikus tömeget a halmazon belül, amivel aztán megváltoztatható az emberek alvó állapota. Ha pedig ez megtörténik, akkor visítva menekül a szeretetünk elől minden hataloméhes, kizsákmányoló, génmanipulált, liberális.
    Én szeretem Őket végül is, mert jót generálnak, merthogy kialakul ellensúlyozásukra a jó oldal és ez gyarapodik szépen, lassan.
    Egyébként meg azon gondolkodtam, mi van, ha Isten ajándéka a rossz, Isten benne van mindenben, így Isten hozta létre a rosszat, hogy egyre több embernek legyen lehetősége jobbá válni azáltal, hogy tudja, látja, tapasztalja, hogy milyen a rossz. Egyre több gyarló, földre mint pokolba született ember előtt nyílik meg a lehetőség, hogy szeretettel nyilvánuljon meg a rossz felé, tudván, hogy az hoz valami jót.
    Lehet kicsit pihennem kellene, mert már az agyamra megyek a sok idiótaságommal :D
    Ez az egész blogos dolog olyan mint a drogos dolgok, függőséget okozhatnak. Ahogy kinyitom a gépet, elsőként ide jövök fel, olvasom a kommenteket. Ez nem normális egy idő után, egy kor felett. Én is megszólom a gyereket, aki a gép elé ül és a játék rabja, majd rá kell jönnöm, hogy én is rabja vagyok a gépnek, a blognak, csak más miatt. Akkor meg mit verdesem itt magam?
    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁáááááááááááá mentem hunyni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ámen ! :)

      Na, egy kis pihentető érdekesség !
      Bár lehet páran már észrevettétek és nem újdonság.

      Ha legközelebb filmet néztek és az épp egy COLUMBIA pictures által prezentált lesz, figyeljétek a logóját.
      A kezében fáklyát tartó nő mögött a felhő egy piramist formáz miközben gomolyog, a csúcsán pedig a fáklya adja a fényt.

      Durván egyértelmű !

      Törlés
  10. http://www.youtube.com/watch?v=pmwBPsB0oaE

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez is ott van a szeren.
      Vallásháború.

      Tök frankó amúgy, hogy az egész történelmünk, jelenünk és jövőnk meg van filmesítve.
      Lehet, ha a megfelelő filmeket összeválogatnánk és a megfelelő részeiket kivágnánk, megkaphatnánk az elit által az emberiségnek szánt jövő térképét.
      Mert számomra nagyon úgy fest, hogy létezik a FILM-KÓD is a rendszerről.
      Vagy inkább MÉDIA-KÓD lenne a helyesebb kifejezés.

      Törlés
  11. Jelenések 17: 1,5
    Jelenések 18:2,8

    A Biblia feltárja hogy egy meghatározott időben Isten arra inditja a világ politikai hatalmait hogy forduljanak a vallások ellen és pusztitsák el.
    Mindezt látjuk most - tehát elvileg Pike ötlete is lehet ami által eljön ez az egész.


    Jelenések 17:16 - Lerántják a leplet a szégyenletes jellemétől és megfosztják hatalmától.

    Ez is folyamtban van már mert 2009-től egy olyan hullám vette kezdetét amiben egyre jobban látható hogy ki is valójában a katolikus vallás,vagy az iszlám..

    AZ iszlámtól még félnek ezért csak a neten terjed róla hogy milynek is valójában...bár ha jobban belegondolunk mit jut vaéakinek az eszébe ha azt mondod neki hogy iszlám.

    A keresztényésget meg ezen az oldalon azt hiszem nem kell bemutatni.Egyre jobban lássuk kik is valójában és ez még csak a jéghegy csúcsa.

    Ami a vagyont illeti..egy hely van ma a világon ahol pénz van - ez a kereszténység intézménye-Vatikán.Ha megnézük ez is teljesedik,mert már az EU informálódik arról hogy milyen vagyona van..SŐt ők sajt maguk nem tudják mennyiük van..Egy 1952-es szaklap szerint akkor 3 500 000 000 dollár volt...mondom 60 éve,és ebben nincsenek benne a felbecsülhetetlen arany dolgok.

    A próféica hamarosan beteljesedik,örülhetünk hogy ezt láthatjuk...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudsz angolul ? Ha igen, itt egy tuti összefoglalás a témáról. Nagyon komoly:
      www.youtube.com/watch?v=wjmFm8PIz8M

      Törlés
  12. El is feledtem.
    Mán a franciáknál is ütik a vasat holmi Mohamed-karikatúrákkal. A kiadó lap vezetője meg ilyen szólás-, meg művészi szabadságra hivatkozik. Mer ugye tudja hogy páran ezt nem kedvelik, de úgy van vele Francia-honban nagy szabadság vala, meg egyenlőség, meg testvériség is. És a példányszámot is veszik mint a cukrot, tehát mi baj lehet belőle?

    A ezen okból szerveződött spontán tüntetést meg a rendőrük feloszlatták (merugye nem vót előre bejelentve - ezér vót spontán). A miniszterelnök pedig megtiltott mindenféle összejövetelt ezen témában.
    S még valami amrik elnöki hivatali sóvivő is megszólamlott ilyet mondván: "Tudjuk, hogy ezek a rajzok sokak számára mélyen sértőnek bizonyulnak majd és több közülük gyújtó hatású lehet. De többször szót emeltünk már az önkifejezés szabadságának fontossága mellett, amit az alkotmányunk magában foglal"
    (Azt persze csak csendben kérdezem meg, hogy mi köze is van a amrik alkotmánynak, meg a Fehér Ház sóvivőjének ahhoz, hogy egy picit pénzorientált francia(?) lapvezető/tulajdonos rendelkezik némi suicid hajlammal?
    Netán haverok? Vagy csak simán megkérték? )

    Ugye az ilyen "világ másik végéről" érkező kijelentések/megszólalások nem kicsit segítenek rá a összeesküvés-elméletek kialakulására. Szerintem. Vagy ez is egy a célok közül?

    VálaszTörlés
  13. Most 2016 Január3! Valaki hozzá szolna?

    VálaszTörlés